2019. okt. 11.

Ez sem az a nap

Épp tegnap este írtam, hogy majd eljön az is, amikor szeretni fogom a munkámat, úgy igazán, és tök magabiztos leszek. Na, ez nem az a nap volt, amikor ez bekövetkezett. De semmi csüggedés nincs bennem, már csak azért sem, mert péntek van, és így aztán egy nagy hajrá után kettőkor kihúztam a laptopból minden kábelt, és eljöttem haza.
Még tegnap azt gondoltam, én naiv, hogy ma, miután két órával hamarabb hazaérünk, mint egy átlagos napon, majd simán a világot is megváltom. De ha azt nem is, hát legalább mosok, felmosok, bevásárolok, és még a glamour napos kuponjaimat is elvásárolom. Ennek a felsorolásnak a kilencven százaléka csak terv maradt, de legalább a kuponos részt teljesítettem. Igaz, leginkább azért, mert azzal kapcsolatban elég komoly nyomás volt rajtam, mert holnap nem leszünk itthon, vasárnap meg zárva van a rossmann.
Kéne vennem pulcsit is magamnak, de szerintem ez most kimarad, mert a vasárnap délutánt nem szeretném ilyen helyen tölteni.

Mindenesetre levontam a tanulságot, nem szabad előre tervezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése