2019. márc. 8.

Péntek

Hosszú, mindenféle értelemben megterhelő volt ez a hét. Tegnap már éreztem a bordám környékén is, hogy jobban fáj, mint eddig, és ma reggel is úgy keltem fel, hogy fáj. Gondolom a fáradtság erősítette fel, mert egyébként már elég jó volt, még nyújtózkodni is tudtam gond nélkül.
Az állásajánlat körüli gondolkodás is bonyolultabb lett, mint ahogy az első napon gondoltam. Ami első blikkre abszolút tökéletes volt, az most úgy néz ki, hogy egy új, és mindennél titkosabb információ miatt sok-sok újabb kérdést hoz. Most épp nem is vagyok benne biztos, hogy elég idő lesz hétfőig. De végül is, a felmerülő kérdéseket hétfőn fél is tehetem, hogy válaszokat kapjak.
A szemem ma is leragad már, még írás közben is előfordul, hogy hosszú pillanatokra be is csukódik, és igen nehéz újra idekoncentràlni.
De jó, hogy nem kell reggel korán kelni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése