2017. jan. 13.

Mai nap

Lehet mondani, hogy cseppet sem túloztam, amikor azt írtam tegnap este, hogy fáradt vagyok. Kicsit ciki bevallani, és már látom is, hányan fogjátok kikerekedett szemekkel olvasni, de én bizony ma délelőtt tízig aludtam. :D Igaz, hogy csak éjfél után aludtam el, de az akkor is majdnem tíz óra alvás. :) Mit ne mondjak, jól is esett.
Aztán a nap további részében főztem, majd ücsörögtem a kanapén a pinterestet böngészve a telefonomon, elpakoltam a ruhákat, porszívóztam, majd megint a pinterestet böngésztem.
Este jöttek az ezer éve nem látott barátaink látogatóba. Nagyon jó volt látni őket végre, tényleg évek óta nem találkoztunk élőben, csak online és telefonon tartjuk a kapcsolatot, de a legjobb (és innen lehet tudni, hogy igazi barátokról van szó) semmi feszélyezettség nem volt bennünk, pont olyan volt, mintha tegnap is találkoztunk volna.
Jó nap volt. (és nálunk nem nagyon esett hó, inkább az eső, így lucskos és trutyis minden)

Ja, és azért azt is elmesélem, hogy mostanában olyan sokszor van részem apró kis kedvességekben, és annyira jó ez. :) Olyan jó nekem. :)

1 megjegyzés:

  1. Miért lenne ciki? Dolgozol egy csomót, persze, hogy elfáradsz. Valamikor pótolni kell, hogy napi 4-5 órákat alszol, vagy még annyit se.

    VálaszTörlés