2016. aug. 22.

Esőben álmodtam

Az eső ma mindent vitt. Nem tudtunk miatta gipszkartont hozni, így aztán ma nem történt semmi. Lett volna mit csinálni mondjuk gipszkarton nélkül is, de valahogy a sors másképp akarta.. mert egy csúnya baleset is közbeszólt, útlezárás miatt nem jutott el hozzánk a segítő kéz. Nélküle meg nem mentünk volna sokra.
Ha meg már így alakult, akkor Balázs pihenésképpen helpdeskelt egy kicsit annál az ismerősünknél, aki a gipszkartont fogja nekünk elhozni. (ilyen ez a vidéki élet.. mindenki ott segít, ahol tud) Én meg.. próbáltam nem belesüppedni abba, hogy augusztusban tizenhat fok van, és szakad az eső... helyette inkább elképzeltem mindenfélét a leendő otthonunkba.
Elképzeltem a színeit, az illatát. Olyan jó tiszta-szaga volt a képzeletemben, valami finom kis virágillattal még. A színek mindenfélék, van zöld is, szürke is, érdekes rózsaszínes árnyalat, hófehér is. Láttam, ahogy belépünk munka után, és olyan szép, fényes volt a lábam alatt a padló. Fehér. Sötétszürke fugával.
Millió kis apróságot képzeltem el, és majdnem el is indultam haza, hogy akkor most megnézem, így van e már, mert olyan valóságosnak tűnt. :)
Azért holnap, amikor már majd újra sütni fog a nap, mindent megteszünk azért, hogy megint közelebb kerüljünk a megvalósításhoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése