2012. aug. 2.

Mit is írhatnék?

Amikor a mai nap amúgy sem egy jó nap már negyedik éve. Már reggel az motoszkált megint a fejemben, hogy négy éve ilyenkor még Zsolti is itt volt.... és négy éve ilyenkor éppen rosszkor hívtam, és aztán soha többé nem tudtunk már beszélni. Nem tudom mi is pontosan az, amit annyira szeretnék még mindig elmondani neki, de még mindig itt motoszkál. Egyszer majd újra összefutunk, és akkor biztosan elmondom. :)

Délelőtt egy őrült rohanással lerendeztem a bevásárlást, aztán a főzést, nagyjából összepakoltam a lakást, és még Roli óvó nénije (akarom mondani, volt óvó nénije) is vendégem volt egy röpke fél óra erejéig. Aztán ebéd után épp csak elpakolni volt időm, meg a mosogatógépet elindítani (erről jut eszembe, a tepsi beáztatva várja a jószerencsét a sütőben), és mehettem is dolgozni. Akadt dolgom akkor is, amikor épp nem volt vásárló, combizomra és fenékre gyúrtam létrázással. Azért nem bántam, amikor végre öt óra lett, és jöhettem haza. Itthon egy kávé után nekiálltam hajat festeni, mert meglehetősen rugalmatlan munkabeosztásom miatt a fodrászról lecsúsztam.. a hajam meg konkrétan már fehér volt egy jókora sávban. Mindegy, szóval befestettem a hajam, aztán gondoltam, jöhet a lazaság ma estére már. Hát tévedtem.... :(
Balázs fürdés közben vette észre, hogy nincs az ujján a jegygyűrűje. Úgyhogy a család apraja-nagyja a gyűrűt kereste, egész este. De nincs meg. Pedig itt kell lennie valahol. Nem tudom, ha gyűrű lennék, hova bújnék el a megpróbáltatások elől, amit el kel szenvedni nap mint nap valakinek az ujján, így jobb híján a szennyestartótól kezdve a szemeteskukán keresztül a virágládákig bezárólag mindenhol megnéztük. Szomorúak vagyunk, de reménykedünk, hogy még előkerül valahonnan.

És mondanám, hogy de holnap végre péntek, de egész nap dolgozom, miközben Balázs szabadnapos, úgyhogy éppenséggel akár strandra is mehetnénk... így most még annyira a pénteknek sem tudok örülni. De ez legkésőbb délután fél öt tájban meg fog változni. :) És majd szombaton strandolunk. Addigra a gyűrű is előkerül. :))

1 megjegyzés: