2024. júl. 3.

Szerda

 Ma korán kezdődött a nap, már ötkor bent ültem az asztalomnál. Cserébe korán is indultunk haza, már fél kettőkor. Volt egy kis dolgunk a biztosítónál, Balázs rollerére kell kötni biztosítást. Normális esetben semmi ilyesmit nem intézünk személyesen, de ez esetben csak nagyon kevés lehetőség van online megoldani. Igazi végül marad az a verzió, mert hiába kapott esélyt az a biztosító, ahol a kocsi kötelezője is van, a két online ajánlat közül az egyik olcsóbb. 

Még amikor hazafelé jöttünk, meg elintézem a bevásárlást, azt gondoltam, hogy van még energiám délután bármire. Aztán ez nagyon gyorsan el is múlt, és végül már nem csináltam semmit. 

Ráadásul ma este szembesültem azzal, hogy szinte biztos, hogy már nincs értelme a sheinről megrendelni azt a ruhát, amit kinéztem magamnak, mert lehet, hogy nem jön meg. Emiatt most kicsit csalódott vagyok, de mindegy, én vagyok a hülye, minek válogattam ennyit. 

4 megjegyzés:

  1. Most így munka közben (:D) eszembe jutott: na, és ha a nyaralási helyszínre kéred? :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erik is ugyanezt javasolta 😊 lehet, hogy megkockáztatom

      Törlés
  2. Nem lehet automatába kérni a Balatonhoz? És akkor ott át tudnád venni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem a sheinről nem lehet csomagpontra kérni, de megnézem.

      Törlés