2018. júl. 9.

Legyen ilyen minden hétfő

Nem is tudom mi minden került rá év közben a balatoni bakancslistámra, mert nagyjából folyamatosan kerül hozzá újabb és újabb tétel.. de nem is ez a lényeg. Hanem az, hogy ma megint hajóztunk. Méghozzá úgy, ahogy még eddig nem...mert Fonyódról mentünk Badacsonyba. Badacsony az északi parton a másik nagy kedvencem Füred után, és egy másik bakancslistámon az is rajta van, hogy egyszer ősszel is eltöltsünk ott egy pár napot. A hajózás meg ugye köztudottan a szívem csücske, így aztán a ma délelőtt nagyon jól telt.
Mire hazaértünk, a hőmérő is egy nekem tetsző hőmérsékletet mutatott..
Délután strandon voltunk, mi, felnőttek ugyan nem voltunk a vízben, mert ott fújt a szél, és nem esett volna jól, de a napnak jó ereje volt, a karomon meg is látszik az eredménye.
Este lángost vacsoráztunk az utca végén, amihez nagyon finom hosszúlépést ittunk (pedig én nem nagyon rajongok a szódával higított borért)
Még beszélgettünk a teraszon ülve, Erik és Roli elmentek a kikötőbe Pokémon vadászatra (ez is a nyaraláshoz tartozik nálunk...ez a pokémonozás), onnan küldték a képet arról, hogy a Szigliget itt van a kikötőben. Végre hazaért ezek szerint, és remélem, hogy már nem is megy sehová.

Ezt a két képet Balázs készítette,nem én. 😊

1 megjegyzés:

  1. Én is mindig hosszabb balatoni bakancslistával szoktam hazajönni a Balatonról, mint amilyennel elmentem :-) De így van ez jól, nem lehet megunni!

    VálaszTörlés