2018. febr. 12.

Családi fotó

Azt már règesrèg tudomásul vettem, hogy az apám családjában a mi kapcsolatunk alakulása miatt megszűntem lètezni is. Nagyon kevesen vannak abból a nèpes családból, akik mèg a mai napig is megismernek az utcán. Szerintem előfordulhatna az is, hogy az apám is elmenne mellettem, nagyon sok èv telt már el azóta, hogy utoljára találkoztunk. De már règóta nincs bennem sem fájdalom, sem harag, elfogadtam ezt így.
Nèha azèrt belèmbújik a kisördög, főleg, amikor a húgom megkèrdezi, hogy láttad, a Blanka milyen kèpett rakott fel a M...án mamáèkról? Rákerestem, de nem volt nyilvános a kèp, így nem láthattam. Csak egy percig vacilláltam, ès aztán ismerősnek jelöltem. Jött is a kèrdès, hogy èn Ma...án Dia voltam? (Ezek szerint tènyleg nagyon megváltoztam) Biztos gondolkodott mèg egy ideig azon, hogy visszaigazoljon e, mert eltelt kèt nap is, mire megtette.
De ma láttam a kèpet, amit mèg sosem, ès úgy gondolom, megèrte bevállalnom az esetleges elutasítást is.  Maskèpp sosem láthattam volna a nagyszüleim esküvői fotóját.
1948…

Ő pedig a nagymamám. Nem tudom hány èves volt itt.  


2 megjegyzés:

  1. Egy kis múlt...
    Hát, képzeld, pár éve egy családi temetésen a húgom mondta, hogy "ott van apád" (egyébként az övé is, de ő így szokott beszélni róla, már ha egyáltalán szóba került úgy kétévente), és ha nem mondja, nem mutat arra, én nem ismertem volna meg. Ő sem ismert meg bennünket, csak akkor, amikor anyu odajött hozzánk és rájött, hogy a lányai állnak mellette.
    Kicsit szomorkásnak éreztem a soraidat, volt benne? Engem ez már nem érdekel. Volt egy pár év, amikor találkoztam volna vele (talán a gyerekeim miatt), de a húgom olyan döbbenten kérdezett vissza, hogy "de miért akarsz?", nem tudtam megmondani.

    VálaszTörlés
  2. Egy kis szomorúság van bennem, a helyzet miatt valóban.
    Èn adtam neki lehetőséget arra, hogy ha már velem nem is,a gyerekeimmel megismerkedjen, ès tartsa velük a kapcsolatot. Egy-kèt kènyszeredett alkalom után ki is derült, hogy neki erre nincs igènye. Furcsa ez az egész, mert szülőkènt felfoghatatlan, hogy valaha is előfordulhat ez, hogy semmit nem tudok valamelyik gyerekemről.

    VálaszTörlés