2017. márc. 21.

Végre

Remélem mindenkinek jutott ma a jó kis meleg napsütésből. Hát én be sem tudok telni vele. :) Igaz, reggel még télikabátban mentem dolgozni, de délután már a kezemben hoztam. :D És aztán a vásárláshoz már kabátot sem kellett venni. :)
Az más lapra tartozik, hogy a tizennégy és tizennyolc év közöttiek már rövidnadrágot kerestek/követeltek azonnal. Az egyik persze tudta, hol vannak, ő nemes egyszerűséggel csak elővette a szekrényből, a másik meg csak duzzogott, hogy bezzeg ő nem kaphat. De neki még nem vettem elő, mert képes lesz holnap reggel rövidnadrágban iskolába menni, és hát azért még mégiscsak március van csak. :) :D Most ezen még én magam is elvigyorodtam, mert május végén, amikor esetleg ugyanennyi fok lesz (de legyen inkább több), akkor már semmi kifogásom nem lesz a rövidgatya ellen. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése