2015. aug. 23.

Ember tervez

Nagy gondosan betervezgettem én mindenfélét mára. Volt legalább háromféle tervem az ország háromféle pontjára, hogy hova is menjünk, és mit is csináljunk.
Aztán végül úgy esett, hogy Maradra mentünk, hajóval. :D De nincs ezzel semmi baj, mert olyan rengeteg apróság lett készen emiatt ma, ami mindig azért maradt el, mert nem volt kedvem ezekkel bíbelődni, hogy végül is megvan a pozitív élmény is mára. Több is, mert amíg én ezeket legyőztem, meg kisikáltam a wc-t, a fürdőt, kimostam, kiteregettem, stb. stb., addig a telefonom új életet kapott, és nekem elég volt annyit tennem ehhez, hogy elárultam, melyik pályán járok a candy frenzy-ben, és melyik pályán a pixwords-ben. :) Pontosan ugyanúgy kaptam vissza, mármint a pályákat. Minden más sokkal jobb, és szebb, abszolút elégedett lehetek. :)

A jövő hétvége meg majd minden bizonnyal másképp alakul. Vagy nem. :) Ki tudhatja azt előre? Most azt tervezem, hogy szombaton a Groupama Arénába megyünk. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése