2020. febr. 6.

Erre sosem számítunk

Sokszor jut eszembe mostanában, hogy milyen jó is azoknak, akiknek még kicsi gyerekeik vannak, mert azok a gondok, amik olyankor adódnak, kis apró semmiségek csupán ahhoz képest, ami a már nagyobbacska, majdnem felnőtt gyerekek mellett adódnak. Persze, az idő is sok mindent megszépít, mert akkor ezt nem így gondoltam.
Ma este olyan dologgal kellett szembenéznie Eriknek, amivel felnőttként is nehéz. Ráadásul rögtön úgy, hogy ott volt egy szál maga, és még velünk is csak telefonon keresztül tudatta a történteket. Én rögtön attól kaptam gyomorgörcsöt, hogy ott van egyedül.
Edzésen volt, ahová minden sérülés, rossz idő ellenére minden héten háromszor becsülettel jár. Este hat-fél hét magasságában kezdődik, nyolc-fél kilencig tart. Ma este, mire visszamentek az öltözőbe, ellopták a cipőjét. Több csapattársát is meglopták, telefonok, iratok, táskák, cipők tűntek el.
Ott volt ebben a helyzetben, várták a rendőröket, kihallgatták őket, meg nem is tudom mi minden van ebben a helyzetben.
Nekem csak az járt végig a fejemben, hogy ez a gyerek ezt a cipőt mennyire nagyon akarta. Kipótoltuk ugyan az árát, de ő vette, ő intézte a rendelést, meg mindent, amit kellett. Annyira büszke volt rá, és olyan boldog volt vele. Nekem meg olyan nagyon fáj most látni, hogy mennyire megviselte, hogy meglopták. Biztos megpofoznám, ha tudnám, ki tette. Úgy sajnálom Eriket, a szívem szakadt meg érte ma este többször is.

7 megjegyzés:

  1. Azt hiszem én pont így lennék. Tényleg nagyon nagyon rossz lehet, főleg egy gyereknek amikor ez történik és pont azzal, amit annyira nagyon akart. Remélem meglesz a tettes, bár az esély kicsi, de akkor is! Szegényke :( :(

    VálaszTörlés
  2. Nagyon sajnálom..😔 A mi fiunknak évekkel ezelőtt a könyvtárból lopták el a laptopját amíg a mosdóban volt...a ,-ballagásra kapott pénzén vette-,a szakdolgozatához gyűjtött anyagot éppen..,persze nem lett meg a tettes,de Marcinak az anyagi veszteségen túl még számos kárt okozott a tettes...

    VálaszTörlés
  3. Szornyu, de felelos a sportklub is, ha nem biztosit zart oltozot, zart szekrenyt.

    VálaszTörlés
  4. Erre nem is tudok mit mondani...
    Szerintem is hibás a sportklub is. Valami kártérítés szerintem járna ilyen esetben. Ami persze a rossz szájízt és az átvertség-érzést nem mulasztja el, de hátha lehetne venni belőle egy új cipőt.
    Érdemes lenne szerintem hirdetőoldalakat böngészni, mert ha márkás és jó cuccok tüntek el, akkor szerintem azt rögtön el akarják passzolni.

    VálaszTörlés
  5. Ezek után remélem, zárni fogják az öltözőket...

    VálaszTörlés
  6. Nagyon sajnálom! Rohadt egy érzés, nekem is volt benne többször részem. Nagyon rosszul tud esni, hogy valamiért megdolgozik az ember és azt más csak úgy, minden lelkiismeretfurdalás nélkül elveszi. Nem is a tárgyi dolog ilyenkor a legfájóbb, hanem a lélek, hogy az ember csalódik egy nagyot a világban. Az a jó, hogy ti jó és összetartó család vagytok, így azért sokkal jobb átvészelni a kríziseket.

    VálaszTörlés
  7. Én is hibásnak érzem a klubot mindenképpen, és ezt ma el is mondtam az egyik vezetőnek, akivel beszéltem telefonon. Elismerte, hogy hibáztak, és változtatások lesznek e téren, azt ígérte.
    Viszont jó híre is volt, a rendőrség hajnalban nagyon sok ruhaneműt, cipőt megtalált eldobálva. Van felvétel is az elkövetőkről, így bíznak benne, hogy a telefonok is meglesznek. Hétfőn lehet bemenni a rendőrségre megnézni, kinek mit találtak meg. Nagyon reménykedem, hogy Erik cipője is ott van.

    VálaszTörlés