2019. máj. 6.

Májusi tél?

Borzasztó ez az időjárás. Most aztán képtelen vagyok rá, hogy ne morogjak miatta, pedig tudom, hogy nem változtat az sem semmin.
Ma reggel komolyan elgondolkodtam rajta, hogy előveszem a téli kabátomat megint. Nem tettem meg, mert mégiscsak május van, de simán elbírtam volna magamon.
Néztem az előrejelzést, és nem kecsegtet túl sok jóval..holnapra ugyan állítólag eláll az eső, de hatalmas szél lesz. Aztán csütörtökre megint esőt ígérnek, és hidegebbet... Hát nem tudom. Még szerencse,hogy nàlunk hó nem esett, lehet, hogy a világból is kiszaladnék.
 Részemről alig várom, hogy végre tartósan meleg legyen. Azért az mégsem járja, hogy lassan háromnegyed éven keresztül kell fűteni.
Még abban sem vagyok biztos, hogy a most érettségizőknek jó ez..mert ugyan nem izzadnak bele a zakóikba a fiúk, de nehéz lehet ilyen borús, hideg időben koncentrálni.
Ezúton is kívánok mindenkinek, aki most írja ezeket a cseppet sem könnyű feladatokat, sok szerencsét mindenhez. Különösen a holnapi matekhoz.

5 megjegyzés:

  1. Engem feldob ez az idő. Mert ugye én annyira szívből utálom a nyarat, a meleget, a 20 fok feletti időt hogy minden napnak örülök, amit ellop a nyárból. Sokkal energikusabb is vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy legalább valaki örül ennek is. 😊 Már kevésbé bosszantó, ha ez eszembe jut.

      Törlés
  2. Felhozta a facebook a tavalyi anyak napi unnepseg kepeit. Nyari ruhaban voltam es szandalban. Tegnap a fulem elkezdett fajni a hidegtol. Sapkat kellett felvennem. En is utalom h nincs jo ido.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát elég fura, hogy az idén még alig pár olyan nap volt, amikor jól esett rövid ujjú pólóban lenni. Nyári ruha meg még szóba sem került...

      Törlés