2018. aug. 10.

Péntek

Így péntekre egészen megbarátkoztam a saját pudingságommal, és nemhogy nem zavart már, hogy le kell feküdnöm egy kicsit délután, hanem egyenesen odáig fejlődtem, hogy megterveztem ezt, hogy kb mikor jutok oda, és mennyi időt szánok erre. Na, ez elég betegesen hangzik, meg nem is volt azért kőbe vésve, de valami ilyesmi volt.
Eriknek hallójárat gyulladása van. Éjszaka bekopogott hozzánk egy lázcsillapítót kérni, mert harminckilenc volt a láza. Állítólag a láz nem kéne, hogy legyen ennél a hallójárat gyulladásnál, és azóta nem is volt mondjuk. Kapott ő is ilyen gyógyszeres valamit a fülébe, antibiotikumot, fülcseppet, pont, mint én a nyaralás előtt. És pont úgy, mint ahogy én is voltam, ő sem volt strandon sem mostanában, nem kapott huzatot, nem csinált vele semmit. Nem vagyok ugyan orvos, de abból kiindulva, hogy jó pár kolléga is mászkál bedugott füllel, meg fájós füllel mostanában, azt gondolom, hogy ez is valami vírusosan terjedő izé. Amit valószínűleg én szedtem össze valahol..
Azt nem tudom, hogy meddig pingpongozunk még vele itthon, de remélem most már azért megszabadulunk inkább tőle.

Érkezik a vihar, a szél már fúj rendesen, kicsit mindenki fellélegezhet.

1 megjegyzés:

  1. Nekem volt lázam hallójárat gyuszival, bár tenyleh nem tipikus.
    Jobbulast!! Nekem a szemem lazad a legkondi ellen, de meg nem veszes...

    VálaszTörlés