2018. aug. 23.

Már akartam

Múlt héten is volt, amikor eszembe jutott, meg már a héten is, csak aztán valamiért mindig ki is esett a fejemből. Nem tudom ki mit tapasztal, de én mostanában nagyon random módon tudok, vagy leginkább nem tudok hozzászólni a blogjaitokhoz. Telefonról szoktam olvasni leginkább, és látszólag nem is változott semmi, de mégis.. mert írni nem enged a hozzászólás ablakba.(csak a saját blogomnál) Valaki már írta valahol, hogy nem jól működik neki ez a funkció, de nem emlékszem pontosan, hogy ki.
Érdekes jelenség, az biztos. De annyi minden túl vagyunk már itt a blogger felületen, hogy talán ez is csak egy múló valami.

A fesztiválozó gyerek lejelentkezett este, minden rendben, jól vannak, jól érzik magukat, minden rettenetesen drága, és majd valamelyik hajnali vonattal jönnek haza.

2 megjegyzés:

  1. Én meg azt tapasztalom, hogy ha telefonról szólok hozzá, akkor azt kétszer teszi be, ezért inkább nem is kommentelek onnan, csak gépről.

    VálaszTörlés
  2. Én is járok így, sőt olyan is van,hogy én látom a hozzászólásom aztán meg mégsem jelenik meg...

    VálaszTörlés