2016. márc. 8.

Nyűg

Sosem volt a szívem csücske a reggeles műszak, de azért az utóbbi időben jobban szerettem már, mint a délutánost. A héten valahogy nagyon nehezen megy ez a hajnali kelés, nagyon fáradt és nagyon nyűgös vagyok egész nap, és alig várom, hogy este legyen. Persze, nem kerülök ágyba sosem időben, mert nagy nyűglődésemben nem ám úgy csinálom, hogy minél előbb túl legyek minden dolgomon, hogy mehessek aludni.. neeem, csak keringek a lakásban, mint az a bizonyos gólyavégtermék, és húzom az időt a végtelenségig a mosogatással, meg mindennel. Naná, hogy alig öt óra alvás után meg hajnalban majd morcos leszek, és alig bírok kimászni a takaró alól. És majd kezdődik minden elölről.
Ki kell találnom valamit, hogy másképp csináljam, de már magam is csak gúnyosan elvigyorodok erre a gondolatra, mert már annyiszor mondtam ezt, aztán mégsem csináltam másképp. Mint ahogy még mindig nem iszok eleget, és tuti, hogy ennek is köze van a fáradtságomhoz. De ha egy napig is úgy van, hogy már megközelítem az egy litert egy nap alatt, akkor ötpercenként szaladgálok a wc-re, és másnap meg már kétszer is meggondolom, hogy igyak e, mert roppant kellemetlen folyton mászkálni. Pedig állítólag pár nap alatt megszokná a vesém, és kevésbé őrült módra dolgozna.. nem tudom, eddig még sosem jutottam el.
Mondjuk biztos sokat lendítene a fáradtság-faktoromon egy pár hétnyi folyamatos és intenzív napsütés. :)

5 megjegyzés:

  1. És ha hazaérkezésed után aludnál egy-két órácskát? Lehet, hogy kicsit erőre kapnál, és nem kóvályognál. Hmm?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy-kèt óra nincs ilyesmire. Olyankor jön mèg a valamit főzni kène dolog... Egy fèl ora azèrt nèha belefèr.

      Törlés
  2. Én is pont ezt akartam írni, mint teide :) , egy pici alvás csodákra képes, ad egy kis löketet :) . Kitartás Dius, remélem a négy nap nektek is négy lesz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy lesz nègy. A hètfő ugyanolyan munkanap nekünk, mint bármelyik másik.(sőt..)

      Törlés
  3. Együttérzek....sosem fogom kialudni magam

    VálaszTörlés