2019. nov. 29.

Péntek

A hétköznap minden napja teljesítve van most is. A vasárnapi leltárra minden készen van, ami az én reszortom volt. Végre elértem azt is, így fél év után, hogy a megadott határidőre megkaptam a használatban lévő eszközök leltárjàt is. Van, ahol kezdettől fogva gond nélkül működött, és van, ahol ennyi idő kellett, hogy megcsinálják. De sikerként könyvelem el, hogy eljutottunk ide.
Erik volt ma vérvételen meg röntgenen a műtéti felkészülés jegyében.
Egész nap fájt a fejem, és mostanra már sejtem is, hogy azért, mert mostanra ideért az az ígért hideg. Az előbb voltam kint, és olyan jeges szél fújt, hogy egészen meg is döbbentem.
Remélem, hogy a hétvégén sikerül összekapni magam, és több mindent is megcsinálni, és e mellett még sikerül pihenni is. Na majd meglátjuk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése