2016. okt. 22.

Hát köszi

Szoktam tükörbe nézni, és én is láttam már tegnap is, hogy a szokásosnál is ráncosabb a szemem alja, ráadásul tegnapra megjelent egy szép, fekete csík is alatta. Nem, nem a szemfestéket kentem el, már csak azért sem, mert olyat nem használok.
Erre ma találkoztam délután egy rég nem látott ismerőssel. Neki nemrég született kisbabája, érdeklődtem, hogy vannak,majd ő is érdeklődött, mikor költözünk, és csak úgy, spontán, őszintén meg is jegyezte, hogy "már biztos nagyon várod, látszik, hogy nagyon kivagy". Hát mit mondjak? Néha azért jobban esik az embernek a kegyes hazugság, mint a kíméletlen őszinteség. De hát mit lehet tenni, igaza van tulajdonképpen.
Így aztán ma megpróbálom szépre, de legalábbis ránctalanabbra, és kevésbé karikás szeműre aludni magam, aztán holnap meg majd jól kihasználni az egy napos hétvégét valami feltöltődésre.

1 megjegyzés: