2016. márc. 25.

Irigy

Nem vagyok az az irigy fajta, és nem vagyok bosszúálló sem. De most nagyon-nagyon irigy vagyok mindenkire, akinek két héten belül már a második hosszú hétvége jut. Nem azért, mert azt szeretném, hogy ne legyen nekik jó, simán csak úgy szerettem volna, ha legalább az egyik megadatik nekem is. Nem fog, ebbe már belenyugodtam. Fogalmam sincs hogy fogom holnap munka után még lebonyolítani a vásárlást is, főleg, mert azt sem tudom még, hogy mit is akarok venni. Biztos összekapom majd magam az utolsó pillanatban, amikor már nagyon-nagyon muszáj lesz, és végül lesz valami húsvéti ajándék is a két nagyfiamnak is, meg a húgom kislányának is. Rolié már megvan, de a többieknek még ki kell találni, hogy mit.
Na de majd holnap este azt fogom írni, hogy minden el van intézve. A munka is meglesz, meg a bevásárlás is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése