2019. szept. 16.

Kezdődik

Nem csak a hét, hanem a betegeskedés is. Az ugye már tegnap kiderült, hogy a két nagy megfázott, de semmi komoly dolgot nem gondoltam mögé.
Aztán kilenc körül hívott Patrik, és attól, ahogy meghallottam a hangját a telefonban, tudtam, hogy ez bizony nem egy sima megfázás lesz. El éjt orvoshoz is, kapott gyógyszert, köptetőt, fájdalomcsillapítót. Az egyetemre természetesen nem tudott elmenni, pedig délelőtt azt gondolta még, hogy délutánra jobban lesz, de azért ez elég meredek elképzelés volt.
Remélhetőleg a holnapi nap elég lesz arra, hogy a nagyjam túl legyen ennek a valaminek. Erik szerencsére nincs rosszabbul, és ma tankönyvi vérnyomást is produkált.
Én meg gyorsan vettem magamnak grapefruit mag kapszulát, hátha megúszom..

1 megjegyzés:

  1. Örülök Erik vérnyomásának :) , Patriknak pedig gyors gyógyulást kívánok :) !

    VálaszTörlés