2019. júl. 5.

Pénteki

A hurrápéntek hangulatomat rögtön reggel azzal is megtoldottam, hogy a just do nothing feliratú pólómban mentem dolgozni. Gondoltam, nem baj az, ha mindenki tisztában van az éppen aktuális mottómmal.
De aztán persze nem volt semmittevés, mert már most gondolnom kell arra is, hogy a jövő héten ne hajtsam magam az őrületbe.
A péntekben az is jó, hogy csak kettőig kell dolgozni. Hétfőn is ezzel biztatom magam, amikor meg fél hatig szól a munkaidő.
Miután hazajöttem, ettem, átöltöztem, majd elmentem a könyvtárba, meg utána vásárolni. A könyvtár nem véletlenül vonzott na mindenáron, megint tök jó olvasnivalókat találtam magamnak. Már arra is gondoltam, hogy augusztus huszadikáig zárva lesz, úgyhogy most van könyvem bőven.
Miután hazaértem, még megfürdettem a kutyákat, aztán rendberaktam utànuj a fürdőt, felporszívóztam.
Ennyit a póló feliratról.
Ja, és megvettem a táskát is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése