2019. máj. 16.

De fáradt vagyok

Lehet, hogy szükségem lesz valami agytevékenység növelő szerre, vagy valamire, amitől kevésbé fogom magam agyilag zokninak érezni. Oké, még nem kell kétségbe esnem, de azért nagyon furcsa érzés, hogy ennyire elfáradok minden nap ettől a rengeteg gondolkodástól, a folysmatos koncentrációtól.
Azért a héten erősen befolyásolt mindent az örökös ború, és szürkeség.
Ma szóltak a régi kollégák, hogy egy óra körül menjek át hozzájuk. Sejtettem mit szeretnének, izgultam is rendesen, leginkább amiatt, hogy ne legyen majd össznépi sírás a dologból. Azért könnyek nélkül nem ment senkinek, a többséggel mégiscsak hat évet töltöttünk együtt. Kaptam tőlük öt darab zöld-fehér focis bögrét, ami külön nekünk készült, meg édességet. Nagyon aranyosak voltak, örültem. A saját műszakomtól már elbúcsúzkodtam hétfőn én is. Mindenki kapott egy angyalkás kulcstartót, meg egy kis képeslapot egy neki való idézettel, és pár sornyi személyes gondolattal. Ők is nagyon örültek n

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése