2018. jún. 16.

Nem volt az igazi

A mai nap sem az a nap volt, amire azt mondhatom, hogy kihasználtam minden percét arra, amire szerettem volna. Eleve úgy kezdődött, hogy azzal a fejfájással ébredtem, amiről már akkor tudtam, hogy nem fogok megszabadulni tőle egész nap. És pont így is volt.
Elmentünk vásárolni délelőtt, a new yorkerbe. Én kis naiv, még valamikor láttam ott egy tök helyes pizsamát, amit azóta is bánok, hogy ott és akkor nem vettem meg.. gondoltam, na majd most legalább én is vásárolok magamnak. A fellelhető pizsamák nem voltak olyan tök helyesek, mint amit akkor ott hagytam, és semmi másba nem is szerettem bele. Erik azért bevásárolt magának, pólókat és egy farmer rövidnadrágot is vett. Jó fej volt, mert Patriknak is vett egy pólót. :)
Ebédre bevásároltunk a kfc-ben, és már indultunk is haza. Egész hazaúton attól szenvedtem, hogy olyan éhes voltam, hogy azt gondoltam, még pár perc, és simán el is ájulok az éhségtől. Azt azért nem tettem, de rendesen belassultam az egésztől. Az meg tök fura volt, hogy kb. a tizedik falat után azt éreztem, hogy nem tudok többet lenyelni, de nagyon éhes vagyok. Meg szomjas.
Az ebéd utáni kávé kicsit helyrebillentett (nem is akarom tudni, milyen lehetett a vércukorszintem előtte), úgyhogy elindítottam egy adag mosást.
A délután további részében úgy nagyjából nem is csináltam ezen kívül semmit, mert mindig úgy volt, hogy voltak ilyen pár perces tettrekész időszakaim, aztán rögtön utána megint jött valami, amitől meg rögtön azt éreztem, hogy képtelen vagyok megmozdulni is. Így aztán nem is erőltettem, néztük a vb meccseket.
Azért a mosott, megszáradt ruhákat elpakoltam.
Remélem, hogy holnap már sütni fog a nap, mert simán lehet, hogy csak az a baj, hogy a napelemeim nem tudnak működni ilyen borongós időben. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése