2016. máj. 24.

Semmi nem jó

Foghatom az időjárásra, mert bizony nagyon rosszul esett nekem ez a mai nap. Az elmúlt napokban végre kezdtem jól érezni magam, így aztán ez a mai eső, és hűvösebb, borongósabb idő olyan volt nekem, mintha felpofoztak volna.
De biztos, hogy ettől független a dolog, csak épp rá lehet(ne) húzni erre is, hogy mostanában semmi sem jó nekem. Ha csinálni kell valamit, az a baj, ha nincs mit csinálni,akkor meg az. Türelmetlen vagyok mindenkivel, nincs kedvem semmihez, és lassan a morgós állapot lesz nálam az általános.
Abban reménykedem, hogy majd holnaptól visszatér a napsütés, és itt is marad tartósan, és akkor majd kilépek ebből az általános nyomiságból.
Roli tökéletesen meggyógyult, így holnap megy az erdei iskolába. Most ez sem esik túl jól.. még akkor is, ha már bőven rutinos vagyok e téren.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése