2012. dec. 9.

Ennyi csak...

Vannak érthetetlen dolgok az ember életében.
Például, hogy hogy engedhetem be újra és újra a kutyákat a szobába, ha egy egész órán keresztül porszívózom miattuk a szőnyeget?
Például, hogy hogy lehet az, hogy újra és újra lecsitítom a háborgókat, pedig néha inkább jól odavágni lenne kedvem.
Például, hogy miért van az úgy, hogy mindig arra vágyom, amit épp nem lehet?
Például, hogy miért nem teszem meg, ha amúgy tudom, hogy meg kell tennem.
Például, hogy miért is olyan jó érzés kiszolgálni itthon mindenkit, mikor amúgy meg olyan fárasztó dolog...

És előre szólok, hogy a jövő héten extra fárasztó hetem lesz. Ettől aztán előfordulhat, hogy én is extra fárasztó leszek. Ráadásul ma reggel vesegörccsel keltem (de szinten tartom a fájdalomcsillapítót magamban). Előfordulhat, hogy még ennél is érthetetlenebbeket fogok írni. Előfordulhat, hogy végre megérkezik a szavas történet is.

2 megjegyzés:

  1. Vesegörcs? Köved lesz? Részvétem!

    VálaszTörlés
  2. MJ, még az is megeshet. Nem először történne ilyen, és ha nincs szerencsém, nem is utoljára. :) (inkább szülnék pedig)

    VálaszTörlés