2019. nov. 22.

Végre péntek


Azt hiszem, Sanyin kívül még vagyunk így páran. Én is nagyon vártam, hosszú volt ez a hét.
Ennek örömére ma délután semmit nem is csináltam, csak örültem annak, hogy korábban itthon voltam.
Balázs vezetöi tréningen volt ma, Erik ment vissza az iskola szalagavatójára. Rolinak támcpróbája volt, Patrik meg este ment bulizni. Annyi assziszenciát igényelték csak mindehhez, hogy Eriknek inget vasaltam, Rolit még figyelmeztettem, hogy vigye magával az ünneplős cipőjét. Ezt leszámítva mindenki intéz mindent magának, jön-megy, amikor kell.
Lehet, hogy pár éve ez még végtelenül szomorú és magányos időket sejtetett volna, de mostanra már tudom élvezni.
Holnap lenne egy csomó dolgom, amiről már most tudom, hogy semmi kedvem nem lesz hozzá, de majd ez a holnap problémája lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése