2017. júl. 6.

Azért haladunk

Mára megérkeztünk rendesen. :) Az időjárás is, amit rendeltem magunknak. Előre is elnézést kérek mindenkitől, de ha rajtam múlik, akkor most még két hétig folyamatosan ilyen jó meleg lesz. Már csak azért is, mert ha ilyen idő van, akkor az azt jelenti, hogy saját magamat is túl tudom szárnyalni. És kérem szépen, én ma már bizony kétszer is benne voltam a Balatonban. Igaz, csak addig, hogy az bikini alsóm vizes lett, ennyi bőven elég volt nekem ahhoz, hogy lehűljek, de ez megtörtént, úgyhogy büszke vagyok magamra. Rögtön az első napon színem is lett, úgyhogy már biztosan nem megyek úgy haza, hogy ne látszódjon a fürdőruhám nyoma. :)
És persze, jártunk a kikötőben is, megnéztük a naplementét, mert anélkül itt ritkán telik el nap. :)
Láttuk a Kékszalag versenyzőit is, este a kikötőből elég jól lehetett látni, ahogy már mentek visszafelé.
Még egy kicsit nem hiszem el, hogy tényleg nem kell hétfőn dolgozni menni, és még egy csomó ideig nyaralunk, de már kezdem.. :)



1 megjegyzés: