2016. dec. 4.

Na végre

És akkor tádááám.. elfogytak a banános dobozok. Akarom mondani, még egy van, de már tető nincs rajta, és tulajdonképpen menet közben többször is kiürült már, csak valahogy mindig ide dobáltam bele azokat, amiknek még mindig nincs igazi helye. Ebben vannak például a fotók a fiúkról, amik a régi lakásban az ajtófélfa körül voltak. Tuti, hogy Balázs azt mondja, cseréljem ki őket valami aktuálisabbra (és igaza lesz, mert van róluk), bár én imádom a kis hároméves Rolit például. :) Nagyjából már kitaláltam azt is, hogy hova szeretném őket rakatni, de majd jóváhagyatom mindenkivel. :)
Ma még beszereztünk három könyvespolcot, így most minden fiú szobájában van az is, meg került ide a nappali sarkába is egy kisebb.
Felavattam a konyhát is úgy rendesen ma, mert sikerült kifuttatnom a frituból az olajat. Jól vizsgázott minden, mert ugye mindent letakarítottam, igaz, elég cifrán káromkodtam közben.
Szóval.. doboz nincs több. Banános, legalábbis. Van még a padláson egy dobozban jénai tál (és most jut eszembe, van ott egy vadiúj tálaló cucc is abban a dobozban :D), meg a régi tepsik valahol. Az adventi díszek, amiket azért csak lekönyörgök holnap, hogy hadd nézzem, mit hova tudnék tenni. És van még egy zsákban odalent a sufniban valami, meg majd még ott körül kell néznem, hogy mi az, amit még fel szeretnék hozni, vagy marad, és megvárja a tavaszi lomtalanítást.
Lassan csak eljutok odáig, hogy nem lesz más dolgom, mint hogy végre kipróbáljam a sütőmet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése