2016. ápr. 30.

Ennyi év után..

Sosem voltunk az a fajta szerelmes pár, akik mindenféle kis édes semmiséget suttogtak egymásnak. Az a fajta vagyunk, akik olyan hétköznapi módon szeretik egymást. Kissé szemérmes módon, mert nyilvános helyen nemigen csókolózunk, soha nem is tettük emlékeim szerint.
Manapság meg már odáig is fajul a dolog, hogy beszélünk egy fél órát telefonon, arról, hogy milyen színű legyen a lazúr, amivel lekenjük az ebédlő majd látszó farészeit. Végül azért megegyeztünk, és megvettem a tölgy színűt, meg hozzá az ecsetet is. Azt meg nem is mondom, hogy kár volt engem küldeni a festékboltba, mert rögtön háromféle gyönyörű szürke színű falfestéket is láttam. Lesz itt még ötven árnyalat, én mondom.. :) :D

2 megjegyzés:

  1. A szürke falfestékkel azért csak óvatosan, mert a tesómék is lefestették szürkére a nappalit, amit aztán át kellett festeni, mert a falon sokkal sötétebb lett, mint a képen, és olyan halottasház feeling lett a lakásban.

    VálaszTörlés
  2. Most úgy gondolom nem egyszínű lesz a fal. Aztán majd meglátjuk. Halottasház feeling azèrt nekem sem kell.

    VálaszTörlés