2017. jan. 7.

A mai napról

Volt ma itt minden, ami csak lehetett egy ilyen jeges januári napon. :) A táncos cipő beszerezve, nem is volt a méret akkora probléma, mint gondoltam.. sokkal nagyobb gondot okozott, hogy a táncos fiúnak semmi kedve nem volt ehhez a vásárláshoz. :D Azért megoldottuk..
Aztán még volt egy délutáni cipővásárlásos körünk is. Ami úgy kezdődött, hogy Balázs az egyik kolléganőjének a lábán látott egy nagyon bundás csizmát. Amiről kiderült, hogy még a talpa is bundás belül, így aztán mondta, amikor hazajött, hogy ilyen kell nekem is. El is mentünk a deichmannba, hogy megvegyük. Erik jött velünk, mert ő az egyetlen, aki ebben a hidegben is sportcipőben jár még... egészen eddig nem talált kedvére való bakancsot, magasszárú cipőt, vagy bármi mást, ami az időjárásnak megfelelt volna (igen, kedves kisgyerekes anyukák.. ilyen is lesz majd :D). Mint kiderült- és itt most jól figyeljetek- a deichmannban (is) nagy leárazások vannak, és mellé egy olyan akció, hogy ha két pár leárazott cipőt veszel, akkor az olcsóbbat féláron adják, ha hármat, akkor a legolcsóbbat pedig ajándékba kapod. Így aztán, miután Eriknek találtunk egy ilyen bakancsot, Patriknak hazaküldtem egy fotót a neki szóba jöhetőről jóváhagyásra, majd felpróbálta Erik táncos cipőjét, meg az apja sportcipőjét, hogy megsaccoljuk a méretét. :D Bejött.. :) Rolinak is találtam egyet, így újabb telefon haza, hogy ő meg bújjon bele az én sportcipőmbe, mert ha neki az kicsi, akkor amit én felpróbáltam, és kinéztem neki, az pont jó lesz. Ez is bejött.. mindenkinek jó lett, és Roli bakancsát ajándékba kaptuk. :)) (és mint kiderült, időközben nekem lett a legkisebb lábam itthon)

Vacsorára Balázs palacsintát sütött, és így lett teljes a napunk. :)


6 megjegyzés:

  1. Az én nagyomnak sem lehet edzőcipőn kívül mást a lábára varázsolni. :) Végül neked nem lett csizmád??? :)

    VálaszTörlés
  2. Na én is számolgattam, de a te csizmád valahogy kimaradt. :-D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ez a kreatív problémamegoldásotok, éljen a huszonegyedik század! :))))

    VálaszTörlés
  4. De, nekem is lett csizmám, csak az nem volt leárazva, így ebben az akcióban csak a fiúk cipői "játszottak". A nègy párèrt fizettünk 20ezer forintot, úgy, hogy az èn csizmák volt a fele ennek.

    VálaszTörlés
  5. Na, megnyugodtam, mert mi is hasonlóan vagyunk cipő és dzseki ügyben Mátéval, csak az jöhet, ami jóvá van hagyva :) , ezt a fényképes lebonyolítást pedig lehet, hogy átveszem :)!

    VálaszTörlés