2020. júl. 2.

Csütörtök

Minden nap egy agymenés mostanában. Lehet, hogy csak nekem sok, mert fél lábbal már hetek óta a Balatonon vagyok, de tény, hogy minden nap az összes energiámra szükség van ahhoz, hogy képes legyek megfelelő agykapacitással végigcsinálni a napot. 
Kéne itthon is még energia, mert át kéne válogatni a ruhákat, van, amit el kéne ajándékozni, van, amit végleg ki kell dobni. Lenne pár dolog, amit nem ártana venni magamnak, de ezekhez már semmi erőm nincs hétközben. Másra sem nagyon, egy-egy bevásárlás felér egy kínzással is most már. 
Ráadásul ma este minden idők legmagasabb vérnyomását mértem magamnak (169/86), úgyhogy némi tanácstalanság után vettem be egy negyed gyógyszert abból, amit erre kaptam. Fél óra múlva már jobb volt kicsit a helyzet, bár csak a felső érték ment le 126-ra, az alsó kicsit feljebb ment 92-re. Pedig egyébként nem történt semmi, nem éreztem rosszul magam. 
Lassan el is vonulok a Borsa Brown könyvemmel a fürdőbe, és majd olvasás közben kicsit kikapcsol az agyam is. 
Holnap meg már péntek, rövid nap...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése