2020. máj. 15.

Végre

Hát a mai nap csúcspontja mindenképpen az, hogy végre lettek újra könyveim a könyvtárból. Igaz, messze nem ugyanaz így kölcsönözni, de majd annál jobb lesz, amikor újra be lehet menni. 
Ez a telefonon olvasás nem az én asztalom, idegesít, hogy nincs a kezemben a könyv, nem tudok lapozni, nem ugyanaz az élmény úgy. Nyilván a semminél az is jobb, de e téren maradok a hagyományos verziónál, amíg csak lehet. 
Az időjárás nem a legjobb a héten, de remélem, hogy a fagyos szentek ki is tombolták már magukat, mert ez a tizenhárom fok, ami itt ma is volt egyáltalán nem a barátom. A szél meg főleg nem. 
Holnap fodrászhoz megyek. Épp idejében, mert most már megint úgy besűrűsödött, hogy szó szerint nehéz miatta a fejem, mert nem kap elég levegőt a fejbőröm. Tudom, ez sokak által irigyelt gond. 
Holnap drukkolok a budapestieknek, hogy olyan bejelentés legyen, ami már nekik is jó híreket hoz. 

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nem gondolkodtál még e-book vásárlásán?Csak ajánlani tudom, a szemnek is kímélőbb, mint a telefon.

    VálaszTörlés
  2. Szia. De, nézegettem már, de félek tőle, hogy az sem lenne az igazi könyvillat meg lapozás élmény nélkül, ezért nincs még. A telefonon olvasást jó tréningnek gondoltam ahhoz, hogy pl szülinapomra kérjek kéy ebook olvasót, de megint inkább bukásnak érzem ezt .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is berzenkedem az ebook olvasó ellen. Szerencsére nekünk itthon van miből válogatni, még akkor is ha be van zárva a könyvtár :-)

      Törlés
  3. Dius, 2 vagy 3 évig álltam ellen az ebook-olvasónak, ugyanazért mint amit írsz: lapozás, könyv illata. Lassan 2 éve adtam be a derekam és kaptam egyet. Életem egyik legjobb döntése volt. Mindig van mit olvasnom, éjjel is tudok olvasni, nem kell lámpa, nem lehet összehasonlítani a telefonon olvasással.

    VálaszTörlés