2020. ápr. 16.

Szabadság

Olyan dolgokra jó ez a szabadság, amit nem is gondoltam volna. Az ablakok ugyan még mindig koszosak, és egy csomó helyen nem tettem egy keresztbe szalmaszálat sem, de már ettünk egy csomó jó kaját, ültünk ebéd után még fél órát az asztalnál beszélgetve (az amerikai választási rendszerről és az amerikai elnökökről ma pl). 
Az álmatlanul töltött éjszakák hozadékaként megbeszéltünk egy évek óta halogatott és tologatott problémát, és próbálunk egy jó megoldásra törekedni. 
Megtudtam azt is, hogy ugyan nagyon fontos porszem vagyok a munkahelyem gépezetében, mert minden nap hívnak többször is segítséget kérni, mégsem vagyok annyira fontos, hogy a befektetett plusz időt és energiát akarják nekem honorálni. Nyilván fogják, mert olyat nem tesznek, hogy nem, de felhívták a figyelmemet, hogy a kijelölt munkaidőbe férjek bele. Ez is egy jó tanulság, és majd amikor már nem érzem sértőnek ezt az egészet, akkor nyilván át fogom gondolni a mindent ezzel kapcsolatban, és majd arra törekszem, hogy kevésbé legyek lelkiismeretes, és tudjam le..ni a dolgokat, ha nem fér bele. Na, ez kemény menet lesz, de biztos nem lehetetlen. Például tök jó motiváció lesz a fent említett probléma megoldása érdekében is engedni ebből. 
És természetesen az is tök jó, hogy még mindig van itthon három egész napunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése