2020. ápr. 1.

Eleve lehetetlen

Nem szeretem az olyan helyzeteket, amikben minden érvelés ellenére elhangzik, hogy meg kell oldani. És pont. Nincs tovább helye sem érveknek, sem kérdéseknek, sem semminek. A feladat ki van adva, lehet nekiállni.
Az elmúlt két hétben sok ilyen lélekölő feladatom volt, olyanokat is végigcsináltam, amiről már akkor tudtam, hogy hülyeség, amikor először megfogalmazták. De mindig azt néztem, hogy ha most épp a hülyeség visz előre, hát akkor legyen. Azt gondoltam, hogy erősen átmeneti ez az állapot, és amint lecseng az első nagy őrület, kicsit megnyugszanak a kedélyek.
Hatalmasat tévedtem ezzel kapcsolatban, mert ma olyan "meg kell oldani" feladatot kaptam, ami nem csak hülyeség, de majdnem lehetetlen is. Igaz, lehetetlen nincs..eleve lehetetlen, hogy bármi lehetetlen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése