2020. márc. 8.

Vasárnap

Ma nem sikerült olyan láblógatósra ez a nap, mint múltkor, mert hát valamikor azért nálunk is illik legalább valami minimális házimunkát is végezni. Hét közben munka után általában csak a nagyon alap dolgok férnek bele az életembe, és néha még az is nagy erőfeszítéseket igényel. Takarítónő továbbra sincs, és nem is tudom elképzelni, hogy valaha lesz, se néha komoly energiákat kell mozgósítani ahhoz, hogy elérjük azt az alap minimumot, amit azért illik megtartani.
Pénteken ugyan üresre mostam a szennyestartót, és minden ruha vissza is került a szekrényekbe, mára mégis ott találtam egy majdnem teli szennyestartót a fürdőben. Gondoltam is, hogy tegnap, amíg mi nem voltunk itthon, valaki behozta hozzánk a mosnivalót, de végül nem találkoztam idegen ruhával. De estére megint minden a helyére került, tiszta lappal kezdhetjük a hetet. Akarom mondani tiszta ruhákkal.
Felmostam, főztem, mosogattam...közben azért belefért némi lazítás is. Kellett is ez, mert kicsit furán érzem magam délután óta, mint akiben bújkál valami. Nagyon remélem, hogy nem, de a fene tudja itt a sok kóbor vírus közül valamelyiket nem szedtem e össze. De persze simán lehet, hogy már vasárnap délután a hétfőtől voltam rosszul

1 megjegyzés:

  1. Az utolsó mondaton jól szórakoztam :) ... Remélem minden oké és nem leszel beteg!!!

    VálaszTörlés