2020. márc. 29.

Vasárnap

Nálunk az óraátállítás nem szokott különösebb fennakadást okozni, nagyjából egy nap alatt képesek vagyunk alkalmazkodni. Mondjuk az ma délután vicces volt, amikor szóltam Rolinak, hogy csak hat körül menjen le a kutyáknak enni adni (öt körül szokták kapni télen) Rögtön vissza is kérdezett, hogy hogyhogy csak akkor? Mondom: hát órát állítottunk, akkor lesz nekik itt a megszokott idő. Rám néz: Tényleg órát állítottunk? Fel sem tűnt...😄 Kicsit felhördültem, mire rögtön meg is magyarázta, hogy hát mindene automatikusan átállt, hogy is vette volna észre..és tényleg, hogy is? Ami nem váltott át automatikusan, azt az apja már reggel beállította, amikor ő még aludt.
Egyébként eseménytelen vasárnapunk volt, ma is volt mosás, főzés, takarítás. Ezen kívül meg nagyjából semmi más. Illetve de, este nyolckor online Fradi sörözésen vettem részt. A többiek valóban söröztek, én kóláztam Fradi pohárból. Jót beszélgettünk, megbeszéltük kivel mi újság, hogy van mindenki. Még úgy sem lógtam ki a sorból, hogy én voltam az egyedüli lány köztük. Ez azért kicsit feldobott, mert egyébként kicsit el vagyok keseredve az egész helyzet miatt. Olyan reménytelenül hosszúnak tűnik még ez, amit végig kell csinálni. Kitartunk, efelől nincs kétségem, de nagyon nehéz lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése