2020. márc. 10.

Roli és a brassói

Azt mindenki tudja rólam, hogy szörnyen elkényeztetem a fiamat. Még mindig mindenkinek csomagolom minden este a szendvicseket, kapnak mellé csokit is, mindenkinek oda van készítve a maga kis csomagja mellé a teája/vize. A tiszta ruhát a szekrényeikbe kapják vissza összehajtogatva. És még millió apróság van, amivel a mindennapokban kedveskedek nekik. Lehet, hogy hiba, de ki kényeztesse őket, ha nem az anyjuk?
Mindemellett természetesen mindenki képes magának is megcsinálni ezeket, mint ahogy egy csomó minden rájuk van bízva, ha épp úgy adódik. Ma pl Roli várta haza Patrikot, megsütötte neki a krumplit a tegnapról maradt brassóihoz. Arra értünk haza, hogy ők ketten békésen vacsoráznak. Ez egyébként olyan kis szívmelengető látvány.
Elpakoltam a vásárolt mindenfélét, közben odatettem a virslit főni magunknak vacsorára. Már akkor is feltűnt, hogy valami olyan fura a konyha padlóján. Tegnap este mostam fel, mégis tiszta maszat, mint amikor kiborul valami és csak úgy tessék-lássék módon fel van törölve.
Patrikot kérdeztem, hogy mi borult ki, ő mondta, hogy semmi. Aztán később csak nem hagyott nyugodni a dolog, megkérdeztem Rolit is, ő mondta, hogy hát igen, a brassóis műanyag edényből kipotyogott pár, de feltörölte.
Idegesített ez a maszat, így miután mindennel készen voltam a konyhában, gondoltam, gyorsan felmosom.
A spájzban aztán találkoztam pár árulkodó nyommal, amiből össze is raktam a sztorit. Szerintem a mikróban úgy átmelegedett a doboz, hogy amikor kivette, ijedtében elejtette. Valóban összesöpört, még feltörölte. Látszott a felmosó fejen is, a kis seprű is, meg egyéb helyeken. Így kiàztattam a felmosóból a zsíros maradványokat, lemostam a lapátot, a kis seprűt, a felmosó vödör oldalát...
Közben eszembe jutott többször is Roli arca, aki már tegnap a maradék brassóira áhítozott, de megbeszéltük, vagyis inkább úgy pontos, hogy elég erélyesen közöltem vele, hogy majd előbb a bátyja eszik belőle (ő tegnap nem evett itthon), és ha marad, az lesz az övé. Aztán most még a maradékból is kevesebb lett.
Egyébként is nehezen értjük őt mostanában, a szokásos furcsasága is még fokozottabb lett, ráadásul mindig ő az, aki hülye helyzetekbe kerül, és le van hurrogva.
Pedig egyébként mindannyian tudjuk róla, hogy egy kétbalkezes, kétballábas csupaszív fiú.
Szerintem jövő héten megint megkérem Balázst, főzzön brassóit. Kárpótlásul.

1 megjegyzés:

  1. Elszorul ilyenkor az ember szíve <3 és még csak morcos sem tud lenni a pluszmunka miatt :-)

    VálaszTörlés