2020. febr. 21.

Végre péntek

Ez megint egy kimerítő hét volt, így nem meglepő, hogy ma reggel már nagyon nehezemre esett felkelni. Konkrétan az az igazság, hogy nem is sikerült volna, ha Balázs (fél órával azután, hogy először ébresztett) nem fenyegetett volna meg, hogy itt hagy, és elmegy nélkülem.
Ilyen előzményekkel persze egész nap csak arra vártam, hogy akkor teljen már el az idő, és lehessen hazamenni. Volt munkám bőven, de mégis alig vártam, hogy szabaduljak.
Délután könyvtárban voltam, jó sok könyvet összeszedtem, de csupa könnyed kis témákat, nincs türelmem komolyabb témákhoz mostanában.
Nagyon fáztam ma egész délután és este, remélem, hogy nem valami betegséget jelez ez, hanem csak a fáradtságtól van.
Megyek is, átmelegszem a fürdőkádban, aztán alszom egy jót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése