2020. febr. 25.

Szerintem

Én nem osztom azt a véleményt, hogy meglesz még a böjtje ennek a februári tavasznak. Pontosan emlékszem, hogy abban az évben, amikor Erik született, február végén csak kardigán volt rajtam, amikor fogorvoshoz jártam. És később sem volt már hideg sem, meg hó sem. Szóval szerintem most is ez van, és nem lesz itt semmi baj. Nyilván nem tudom ezt a véleményemet tudományos alapokra helyezni, az is lehet, hogy csak a túlzott optimizmusom mondatja ezt velem..
Meg egyébként is elért már ez a tavaszi fáradtság nevű valami is, gyakorlatilag bárhol, bármikor képes vagyok aludni.
Eriknek holnaptól szünet van a suliban, szerintem mindannyian őt fogjuk irigyelni a hét további részében.

1 megjegyzés:

  1. Az előrejelzések szerint sem lesz már tél. Én sem bánom, mert nem tudnék már visszarázódni ennyi idő után.

    VálaszTörlés