2020. febr. 29.

Meccsnap

Ma megint ilyen szombat volt, aminek a végén Fradi meccsre mentünk. Ezek jó napok, szeretem ezeket.
Nem is főztünk ma, mert mióta a hét elején a burger king app küldte a push üzenetet, hogy újra kapható náluk a fűszeres csirkeszárny, azóta egyfolytában az motoszkál a fejemben, hogy enninkéne már egy jó whoppert, és mellé ilyen csirkeszárnyat is. (Egyébként nem szeretem, csak ebben a formában)
Főzés helyett végre kiselejteztem a spájzból a lejárt dolgokat, meg azokat, amik kibontva hánykolódtak ott, mert vagy nem ízlett senkinek, vagy pedig maradt benne egy-két darab, amit senki nem akart megenni a többiek elől. Végül a sok udvariaskodás miatt most a kukában végezte.
A meccs nem volt rossz, bár ennél a mainál láttunk már sokkal jobbakat (de rosszabbakat is)
Nyertünk, megvan a három pont megint, továbbra is vezetjük a bajnokságot, így semmi okunk a panaszra.
A félidőben én is nyertem tombolán egy ötezer forintos penny vásárlási utalványt. Úgysem jártam még a pennyben.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése