2020. jan. 10.

Végre péntek

Milyen rég volt már ilyen, hogy ennyire vártam a péntek délutánt. Ez az első teljes munkahét elég zizisre sikeredett, elfáradtam így a végére. Több csalódás is ért a héten, és ma reggel úgy döntöttem, hogy akkor az lesz a legjobb, ha ezeket úgy dolgozom fel, hogy a jövő héten kihagyom a hétfői napot. Legalábbis nem munkával fogom tölteni. Maximum itthon fogok dolgozni, vagy épp nem...amihez kedvem lesz.
De végre ma voltam a könyvtárban. Nem csak egy csomó könyvet találtam, de még olyan szerencsém is volt, hogy a két kedvenc könyvtárosom volt ott, akikkel még jót beszélgettünk is.
Aztán mondanám, hogy kihasználtam a délutánt, és kitakarítottam, de nem lenne igaz. Az igazság az, hogy lefeküdtem, és ugyan nem éreztem magam álmosnak, csak egy kis pihenésre vágytam, végül aludtam egy jót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése