2020. jan. 14.

Ma is jó

Cudar hideg volt ma is, köd, zúzmara, meg minden, ami egy ilyen hideg téli nap kelléke lenne egy képeskönyvben is. Nem is esett jól reggel felkelni, de hát ez van, nem lehet minden napot úgy tölteni, ahogy kedvem tartja. (Pedig milyen szívesen kipróbálnám ezt az opciót)
Azt tudtam, hogy a munkanap végén jutalom vár, mert már múlt héten lebeszéltem ma délutánra egy egyórás masszázs csomagot. Izgatottan vártam, hogy délután legyen. Addig akadt dolgom, megkaptam a fizetésemelés miatti új munkaszerződésemet is. Mondanám, hogy kár volt a papírért, amire kinyomtatták, de nem leszek pikírt. Minden kis apróságnak tudni kell örülni, így ennek is igyekszem a pozitív oldalát nézni.
Ötre mentem masszázsra, ugyanahhoz a hölgyhöz, akihez jártam régen is. Kedvesen fogadott, mint régen is mindig. A masszázs fantasztikusan jó volt, a köpölyözést is tök jól bírtam.
Mostanra elértem azt az állapotot, amikor a köpölyözés utóhatásaként izomlazam van, de nem baj, mert egyébként még mindig jó minden más.
És ma kitöltöttük Roli felvételi lapját is. Te jó ég.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése