2019. dec. 7.

Szombat

Igazából még magamnak is unalmas leszek, ha leírom, hogy ma szokás szerint főztem, mostam, ruhát hajtogattam.
Az egyetlen, ami nem menetrend szerint zajlott, az az volt, hogy végre rendet raktam a papírjaink között. Mintha nem is én lennék, olyan kupleráj volt ott. Egy pár órán ráment, de most szépen rendben van minden.
Nehéz ez az időszak. Balázs nem akar semmi karácsonyi hangulatot, én meg azért szeretném, ha mégis lenne valami. Azt gondolom, az is nyújt némi vigaszt, vagy kevésbé rossz, ha legalább nem a sötétség vesz minket körül. Azt nem is tudom, hogyan lesz majd minden a karácsony napjain. De el nem fog maradni, úgyhogy valahogy biztos lesz. Ezen is túl kell esni sajnos.
De legalább holnap meccsre megyünk. Igaz, ha nincs szerencsénk, akkor nem csak fázni fogunk, hanem köd is lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése