2019. dec. 13.

Péntek 13

A dátum ellenére nem történt semmi rossz dolog ma. Mondjuk nem szoktam túl nagy jelentőséget tulajdonítani ennek a napnak, de most valamiért többször is eszembe jutott a héten, amikor a naptárra néztem.
Reggel sikerült elintéznem a bőrgyógyászt. Na nem úgy szó szerint őt, hanem amit akartam vele. Igaz, kénytelen voltam kicsit pofátlanul elrabolni öt percet az idejéből a többi ember elől, de muszáj volt, mert mennem kellett dolgozni. Egy órát késtem csak, azért az nem rossz. Úgy még főleg jó volt a mai nap, hogy a péntek egyébként is rövid nap, így aztán ma különösen kevés időt kellett a munkával foglalkoznom.
Meg tudnám szokni az ilyen munkaidőt, szerintem sokat könnyítene az életemen.
A munkanap rövidsége ellenére sem maradt túl sok energiám már itthon semmire. Elintéztem a postát (fel kellett adnom egy levelet), ami megint csak megerősítette bennem, hogy de jó, hogy csak nagyon ritkán kell odamennem. Beugrottam a boltba is, de csak a szokásos napi dolgokért. Egy adag ruhát kimostam, megszárítottam, és ennyi.
Ha szerencsém van, holnap nagyobb lendületem lesz mindenhez.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése