2019. dec. 21.

Nem tudom mi van

Nem is tudom mit írhatnék. Még ma is úgy ébredtem, mint akit agyonvertek. Persze a fülem sem az igazi még.
Azért bepróbálkoztam Balázs nélkül is (ő dolgozott) egy bevásárlással, de miután a lidls kör után már minden bajom volt, inkább feladtam a továbbiakat. Azt persze nem tudom megmondani, hogy is lesz akkor, de képtelen voltam rá, hogy még bárhová is menjek.
A lábaim is fájtak, meg a derekam is, komolyan, simán azt gondoltam, hogy valami vírust szedtem össze valahonnan.
Egy fél órát feküdtem is, csak azután álltam neki főzni, de egész nap nem voltam az igazi.
A nap fénypontja az újra szép körmöm.
Nagyon remélem, hogy holnap reggel úgy ébredek, hogy tök jól vagyok,mert most épp nem lehetek beteg.
Erik jól van, kicseréltem ma a ragtapaszait is, még a kötést is (kicsit vérzett még neki), újra fásliztuk az egészet. Ma már az injekcióval is sokkal bátrabb voltam.

1 megjegyzés: