2019. nov. 25.

Hétfő

Nem is tudom, mit tudnék a mai napról mesélni. Hosszú volt, ma is lenyomtam egy 12 órás műszakot. Ez hétfőn igencsak öngyilkos vállalkozás, de mindegy. Még talán ez a hét lesz ilyen, és aztán megnyugodhatok, meglesz mind a három nap csúszó, amire szükségem van.
Azt nem mondhatom, hogy nem repült az idő, mert akadt bőven mit csinálni, úgyhogy tulajdonképpen nem is tűnt olyan megerőltetőnek. Igazán akkor éreztem magam már csak fáradtnak, amikor hazaértem. Meg majd holnap hajnalban fogom még ezt érezni.
Egyébként minden rendben, mindenki jól van. Ez a lényeg. Minden más meg megy szépen, ahogy kell.
Vannak megoldásra váró feladatok, itthon is, vannak megbeszélni való dolgok. Eriknek pl épp egy új cipő beszerzése lenne a legfontosabb. Rolinak a bankos adategyeztetés volt. (De ezt ma Balázzsal elintézte, és már utalni is tud) Patrik ezerféle dologban van benne, élvezi, tetszik neki, bár szemmel láthatóan fárad..
Én meg....várom a soromat, mert szeretném hinni, hogy leszek én még a legfontosabb is.
Addig meg szépen teszem a dolgomat nap mint nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése