2019. szept. 17.

Kedd

Ma is túl vagyunk egy maratoni várakozáson, és egy gipsz cserén. Roli megkapta a műanyag gipszet, újra ellenőrizték röntgen felvétellel, hogy továbbra is jól áll a törés, nem mozdult el. Alig négy óra kellett csak ehhez.
Egyébként lehet, hogy ez a gyerek fakír, vagy nem tudom mire véljem, hogy kettétört a csontja (és ezt ma megint elmondta ez az orvos is, mert a helyi röntgen szerint csak zöldgally törés), és semmi extra dolgot nem vettünk észre rajta, mint azt, hogy nem használja a kezét, és nem lógatja le. Nem értem...emlékeim szerint azért a törés csúnyán tud fájni. De mindegy is, nem szeretném ezt többször megtapasztalni.
Öt hét múlva kell mennünk, elvileg akkor már gipsz levételre.
És ma megérkezett az első online rendelt élelmiszerünk is. Próbavásárlás volt, és egy-két aprósagtól eltekintve, még voltam elégedve. Szerintem lesz folytatása ennek.

5 megjegyzés:

  1. Amiota a ti cegetek inditott online shopot, minden heten online vasarolok be. Meg nem csalodtam semmiben, imadom. Legjobban azt, h nem kell cipekednem.

    VálaszTörlés
  2. Sztem, ha bevált, akkor ez nagy segítség lesz neked.
    Engem az online vásárlástól a mérhetetlen sok felesleges csomagolóanyag tart vissza. Párszor, ( egyszer-kétszer) rendeltünk online más üzletből, nem tőletek, és annyi zacskót kaptunk a nyakunkba, hogy eszméletlen. Tudom, hogy nálatok papírtasakos csomagolás van, ami persze sokkal jobb, mint a zacsi, de ha nincs rá szükség, akkor az is csak szemét. Azt is tudom, hogy higéniai meg egyéb okok miatt kell mindent különcsomagolni, de ha hetente online végezném a bevásárlást, akkor az mérhetetlen sok felesleges szemetet generálna. Szóval kicsit nekem visszás nekem a dolog, mert pont a nagybevásárláskor lenne praktikus, de pont akkor nem tartom környezetbarátnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tescoban például lehet kérni zacskó nélkül a vásárlást.

      Törlés
    2. Jah és múltkor a kiszállítós srác mondta, hogyha összegyűlt tesco-s szatyor vagy van a múltból, akkor azt visszaveszik, ha szeretnénk.

      Törlés
    3. Tényleg? Mi már nagyon rég rendeltünk, amikor még elindult ez az egész házhozszállításosdi, pont a tescónál. Legalább 30 szatyorral lettünk "gazdagabbak". akkor még nem volt lehetőség zacskó nélküli vásárlásra. Ha most már van, akkor az szuper!
      A visszavevést mondjuk nem értem, mert újra abban csomagolni gondolom nem lehet, mert akkor mi lesz a higéniával, ha meg csak a szemetesig viszik el az nem igazán megoldás.

      Törlés