2019. szept. 19.

Csütörtök

Hát, ha tegnap lehangolt a hideg, akkor ma simán depressziós is lehettem volna, amikor reggel erre a pár fokra ébredtünk, ami odakint volt. Nem vagyok még erre felkészülve, de ez nem sokat számít, mert ha felkészültem, ha nem...nem, ez van.
De azért ma nem hagytam magam az időjárástól befolyásolni. A munkaidő gyorsan telt, mert bőven volt mit csinálni.
Délután voltam a könyvtárban, ami mindig jó hatással van rám. Találtam egy csomó jónak ígérkező könyvet, és közben a hely hangulata is megtette a hatását.
Itthon összepakoltam, hajat mostam, felmostam, de este héttől már csak az órát néztem, mennyi van még a meccs kezdéséig. Ma van az első EL csoportkörös meccs, idegenben. Az első félidőben nagyon jók voltunk, mostanra kicsit kevésbé,de jelenleg még 1:1 az állás, ami nem rossz eredmény. Nem is tudok most idefigyelni, mert minden pillanatban szurkolni kell..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése