2019. aug. 15.

Új tapasztalat

Ma szintet léptem az ünnepek körüli armageddon kialakulásának megtapasztalásában. Elég kacifántos mondat lett, de talán érthető.
Eddig is láttam már sok mindent mióta itt dolgozom. Elképesztő mennyiségű áru az, ami ilyenkor kiömlik az üzletekbe. Az, amit ott tapasztalunk vásárlás során, nagyjából csak a kisöccse lehet annak, ami nálunk (és szinte biztos vagyok benne, hogy más raktárakban is) van ilyenkor.
Eddig mindig kicsit kívülállóként figyeltem mindent, lévén semmi más dolgom nem volt ott ilyenkor, minthogy a lehető legkevésbé legyek útban, és próbáljak segíteni amiben csak tudok.
Ma viszont már hajnalban belecsöppentem az egésznek a kellős közepébe. Tanultam új dolgot is, és tök jó volt, hogy fontos dologban számítottak rám. Folyamatos gondolkodást igényelt, többféleképpen kellett átgondolni mindent. És milyen érdekes, hogy sokkal kevésbé fáradtan el, mint egy olyan napon, amikor csupa monoton dolgot kell elvégezni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése