2019. aug. 27.

Szuper kedd

Olyan távolinak tűnik még most innen az iskolakezdés, hogy azért néha kell emlékeztetnem magam arra, hogy ez bizony már a nyár utolsó hete. Na nem teszem ezt túl gyakran, mert inkább élvezem az összes gondtalanul együtt töltött pillanatot.
Az időjárás is olyan, mintha külön én rendeltem volna magunknak erre a hétre. Nem lehet, és nincs is okunk panaszra.
Az furcsa egy kicsit, hogy most már azért kicsit kihalt minden, szemmel láthatóan véget ért a szezon. A még nyitva tartó vendéglátóipari helyek már kevesebb ideig állnak rendelkezésre, vagy épp a választék csökkent már. Gondolom ilyenkor már ők is, és a helyi lakosok is kicsit "levezetnek" a szezon nagy hajtása után, és aztán nemsokára beköszönt a csend mindenhová.
Ma még hajóztunk egy utolsót, Révfülöpön voltunk. A Nemzeti Regattával mentünk, amivel még sosem utaztunk. Mondjuk megmondom őszintén, az egyetlen olyan hajó a bahart flottájában, amelyik nem lopta be magát a szívembe. Ez túl sokat most sem változott, de hajózni mindig jó, mindig élmény, és ezt a részt most is kiélveztük.
Révfülöpön isteni hambugert ebédeltünk (szerintem az év nagy részében tudnék ilyen hamburgereket enni), nagyon finom limonádét ittunk. A kilátás fenomenális, utánozhatatlan, és felülmúlhatatlan..bár minden ebédet ilyen helyen költhetnénk el.
Ettünk nagyon finom kézműves fagyit is. Ez egyébként nagyon-nagyon tetszik, hogy akárhol járunk, a helyek kilencven százaléka már nem bóvli minőséget árul, hanem tényleg minőségi ételt készítenek.
Sétáltunk kicsit, ücsörögtünk egy padon, aztán hazahajóztunk.
Természetesen délután strandon is jártunk, a fiúk élvezték a vizet. Én borzasztóan hidegnek éreztem, így inkább kint maradtam.












Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése