2019. júl. 18.

Csütörtök

Ma reggel arra ébredtünk, hogy be van borulva, és már megint hűvös is van. Éjszaka esett is,
de ez még nem volt elég úgy látszik. Na de sebaj, velünk nehéz kibabrálni, mert már jó régen kinéztük magunknak, hogy itt a Balaton mellett van egy Madárkert, gondoltuk akkor itt az ideje meglátogatni.
Nagyon szép helyen van, már az is nagy élmény volt, hogy az odavezető úton átmentünk  völgyhíd alatt. Hatalmas az a híd, innen lentről kis játékautóknak látszottak a kamionok. A madárkert nem túl nagy, de nagyon sok különleges jószágot láttunk. A kis cuki rózsaszín-dzürke madarakba egészen beleszerettem. Láttuk a mi papagájaink klónjait is, még egészen különleges fekete tyúk féléket is, aminek még a húsa is fekete.

Egy jó órás program volt, utána Földváron ebédeltünk a Csigaházban. Végre megtapasztaltam, hogy tényleg igaz, hogy ha szépen megeszi mindenki az ebédet, akkor jó lesz az idő, mert pontosan így is lett.Mire az ebéd elfogyott, kisütött a nap, úgyhogy még volt idő egy sétára a kikötőben. Láttuk a Kékszalag versenyzőket is.

Délután még vásároltunk az esti grillezéshez, saslikot ettünk. Vacsora után még sétáltunk egy nagyot, ma is megnéztük/hallgattuk a Bábel Sound fellépőit, ettünk fagyit, és ma este a Dac meccset követtük nyomom, nekik szurkolunk, hogy sikerüljön továbbjutniuk. (Sikerült)
Ez is tartalmas nap volt. És még mindig van egy csomó, amit megtölthetünk élményekkel.

1. Lassan te leszel a legkisebb a családban 😊további szép, napos nyaralós napokat néktek!